Unha das mellores formas nas que o alumnado aprende é si eles mesmos investigan sobre o tema e organizan e constrúen o seu propio marco de información. Neste proceso é imprescindible dispoñer de habilidades para buscar, comunicar e transformar en coñecemento a información. A curación de contidos é unha habilidade básica do proceso, tanto para o docente como para o alumnado. Este concepto, refírese á selección de información que outros producen arredor dun tema específico. Un traballo que o alumnado deberá realizar co docente como guía.
O proceso de curación de contidos conta con catro fases;
- Identificar e atopar a información.
- Filtrar esa información.
- Organizala.
- Distribuíla.
Na aula de 4º B, estase a levar a cabo esta curación de contidos para elaborar o caderno de aula, buscando información sobre plantas e froitas, para que, unha vez que estea organizada, poder distribuíla no Blogue (ferramenta ideal para facer curación de contidos).
Neste mes, o alumnado desta aula, está coñecendo a súa "futura aula Abalar" (o vindeiro curso serán usuarios dunha destas aulas). Un dos elementos das mesmas é o ultraportátil do alumnado, polo que a "curación de contidos" resulta primordial e imprescindible por parte do alumnado, educando así no manexo da información para a súa posterior transformación en coñecemento.
Outra das ferramentas de curación de contidos que emprego, ademáis de Pinterest, é a de Thinglink.
No hay comentarios:
Publicar un comentario